خبرگزاری «حوزه» روایت زیر را از کتاب «الکافی» منتشر میکند.
امام سجاد علیهالسلام:
«رَأَیْتُ الْخَیْرَ کُلَّهُ قَدِ اجْتَمَعَ فِی قَطْعِ الطَّمَعِ عَمَّا فِی أَیْدِی النَّاسِ.»
تمام خیر و خوبیها را در قطع طمع از آنچه در دست مردم است دیدم.
الکافی، ج ۲، ص ۳۲۰










نظر شما